Wij zijn een Fieldmarketingbureau dat al meer dan 30 jaar verantwoordelijk is voor de meest uiteenlopende Fieldmarketing projecten. Zo werken wij voor heel veel toffe A-merken zoals Philip Morris, Grolsch, L’Oréal, en vele anderen.

We care… Take care

Al 30 jaar is Caring Fieldmarketing actief in verkoopondersteuning en winkelvloer optimalisatie, oftewel fieldmarkting. Caring Fieldmarketing staat voor zorg, kwaliteit, service en flexibiliteit voor de opdrachtgevers en haar medewerkers. Caring speelt in op de wensen van de klanten en let daarbij op de uitstekende specialiteiten van haar medewerk(st)ers. Kortom: in de filosofie van Caring Fieldmarketing staan de medewerkers en de opdrachtgever centraal.

Door continue zorg (we care…..take care) is en blijft service de hoogste prioriteit en is en blijven wij streven de beste te zijn in ons vakgebied. Het is voor Caring Fieldmarketing ook een must om de ontwikkelingen vooruit te zijn. Zo heeft Caring haar unieke Fieldmarketing Reporting System. Op die manier kunnen de medewerkers van Caring direct online hun data invoeren en opslaan. Deze data is direct beschikbaar en maakt het mogelijk om tijdens de actie direct aanpassingen door te voeren. Optimaal rendement van bestede tijd!

 

Een selectie van onze klanten

Door continue zorg (we care…..take care) is en blijft service de hoogste prioriteit en is en blijven wij streven de beste te zijn in ons vakgebied. Het is voor Caring Fieldmarketing ook een must om de ontwikkelingen vooruit te zijn.

Zo heeft Caring haar unieke Fieldmarketing Reporting System. Op die manier kunnen de medewerkers van Caring direct online hun data invoeren en opslaan. Deze data is direct beschikbaar en maakt het mogelijk om tijdens de actie direct aanpassingen door te voeren. Optimaal rendement van bestede tijd!